חדרה נט

עיריית חדרה, בחרה במשרד הפרסום “אלפסי –קונטקט” לתקציב המיתוג ויחסי הציבור

כחלק מצוות המיתוג של עיריית חדרה, מונה עמית דובקין הבעלים של “עמית יחסי ציבור” המתמחה בנדל”ן ואסטרטגיה שיווקית לסייע בכל הנושא התקשורתי ויחסי הציבור ◄ חיים אביטן, ראש עירית חדרה; “לאחר 7 שנים שבהן אני משמש בראשות העירייה, הבשיל הזמן למתג את העיר ולהפוך אותה ל”דבר הבא” בלב שפלת החוף, בין תל אביב לחיפה, כ”תל אביב הבאה”.
עיריית חדרה, בחרה במשרד הפרסום
עיריית חדרה, בחרה במשרד הפרסום “אלפסי –קונטקט” לתקציב המיתוג ויחסי הציבור

משרד הפרסום “אלפסי קונטקט” בבעלותו של צחי אלפסי, המתמחה במיתוג ערים ובקמפיינים גדולים זכה בתקציב המיתוג של עירית חדרה.

צחי אלפסי, הבעלים ומנכ”ל של משרד “אלפסי קונטקט” יעסוק בניהול האסטרטגי של מיתוג העיר חדרה, ובחר כחלק מצוות המיתוג את עמית דובקין הבעלים של “עמית יחסי ציבור” המתמחה בנדל”ן ואסטרטגיה שיווקית לסייע בכל הנושא התקשורתי ויחסי הציבור.

חיים אביטן, ראש עירית חדרה, אמר, כי; “לאחר 7 שנים שבהן אני משמש בראשות העירייה, ובהן צעדה העיר קדימה בכל התחומים, חינוך, תעסוקה, בריאות, איכות חיים, תרבות פנאי, תשתיות תחבורה ועוד, הבשיל הזמן למתג את העיר ולהפוך אותה ל”דבר הבא” בלב שפלת החוף, בין תל אביב לחיפה, כ”תל אביב הבאה”.

צחי אלפסי

לדברי אלפסי, ו-דובקין; “מטרת המיתוג תהיה להמחיש את הפוטנציאל המשמעותי של חדרה שלא מומש עד כה, והפיכתה להזדמנות הבאה בנדל”ן, בתיירות ובעסקים ובכלל, לאוכלוסיות חזקות של זוגות צעירים ומשפרי דיור, יזמים ומשקיעים”.

במהלך השנה הקרובה, יטפלו בקמפיין המיתוג, צוותים מיוחדים משני המשרדים בראשות יועצת התקשורת מירב טלמור קשי ממשרד “עמית יחסי ציבור”, הגב’ דפנה אורון – ארט דירקטור, ו-טל-אל אלקבץ ממשרד “אלפסי קונטקט”.

About the author

כתב חדרה נט

Add Comment

Click here to post a comment

0

Your Cart