גשר יבנה מעל מסילת הרכבת לטובת זרימת תנועה חופשית בנפרד מהתנועה המסילתית. בנוסף, התוכנית תאפשר נגישות לשכונות הסמוכות ולתחנת הרכבת והיא שמה דגש על מיגונים אקוסטיים להגנה על המגורים הגובלים מפני רעש.
פרויקט מעבר הרכבת בעיר חדרה יוצא לדרך. אביטן וממקה
ראש עיריית חדרה חיים אביטן ומהנדס העיר בני ממקה חתמו השבוע על המסמכים הסופיים לתוכנית מעבר הרכבת ביציאה המערבית מהעיר חדרה. התוכנית עצמה אושרה למתן תוקף והתכנון המפורט לביצוע נמצא בשלב מתקדם. כבר במהלך חודש מרץ, ש.ז, יפורסם מכרז לביצוע וכמו כן, התכנון המפורט והביצוע יערכו על ידי חברת נתיבי איילון כשליחי משרד התחבורה.
ראש העיר חיים אביטן נפגש השבוע עם שאול מופז שר התחבורה ועם יצחק זוכמן החשב הכללי של משרד התחבורה. בפגישה הצליח אביטן לבטל התחייבות שלטונית קודמת של מימון מצד העירייה בסכום של כ-20 מיליון שקלים.
לפיכך ובעקבות ההחלטה הסופית של משרד התחבורה יממן המשרד את עלותו של כל הפרוייקט בסכום של 60 מיליון שקלים.
מפגש מסילת רכבת מערב עם רחוב אהרונסון שהינו העורק הראשי לתנועה ממערב למזרח ולהפך הפך למטרד תחבורתי ובטיחותי פקוק ביותר במיוחד כל אימת שרכבת עוברת במקום.
עיריית חדרה בשיתוף משרד התחבורה קידמה תוכנית בניין עיר נקודתית לפתרון הנושא. על פי התוכנית יבנה גשר מעל מסילת הרכבת לטובת זרימת תנועה חופשית בנפרד מהתנועה המסילתית.
בנוסף, התוכנית תאפשר נגישות לשכונות הסמוכות ולתחנת הרכבת והיא שמה דגש על מיגונים אקוסטיים להגנה על המגורים הגובלים מפני רעש.
Add Comment